23948sdkhjf

Butikker glemmer e-handel

Branchen er ved at ændre sig, men det er ikke alle, der følger med, mener e-handels- og marketingsdirektør for Sanistål.
Mange virksomheder tænker stadig ikke e-handel med i deres strategi og forretningsplan, og det er en stor fejl, mener e-handels- og marketingsdirektør for Sanistål, Claus Ejlertsen.

Det skriver Jyllands-Posten.

- Det er måske ikke alle, som tager e-handel helt alvorligt, fordi man har en velfungerende forretning, salgsorganisation og et godt produkt. Men man hører alle de her skrækhistorier - Blockbuster er et meget kendt eksempel - hvor branchen lige pludselig ændrer sig fra den ene dag til den anden. E-handel i dag er ikke bare en webshop. E-handel er typisk et led i en større digitaliseringsproces, siger han til Jyllands Posten.
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.078